Powered By Blogger

Sunday, September 30, 2012

VIENNA!!!

HELLO HELLO!!!

Καλά δεν έχει φανταστικό καιρό???
Δεν λέει να τελειώσει το καλοκαιράκι...

Στο θέμα μας τώρα...χαχαχαχ!!!

Isn't the weather gorgeous???
Summer doesn't want to end...

Anyway, back to business...hahaha!!!


Πριν μερικές μέρες και λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, ταξίδεψα μέχρι την Βιέννη (έχει και τα καλά της αυτή η δουλειά) και κατάφερα παρ' όλη την κούραση να τραβήξω μερικές φωτογραφίες...


Απολαύστε τες!!!!!


A few days ago I had a work related trip to Vienna (that's one of the pros of my job). Although I was exhausted, I still managed to take a few photos...

Enjoy!!!





Kisses
Zampia

5 comments:

  1. Ax na ikseres poso zileuo!! Latrevo ta taxidia!! Poly omorfes oi fotografies! Filia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμένα παρ'όλο που με κουράζουν τρομερά!Με γεμίζουν εμπειρίες και μου "ανοίγουν τους ορίζοντες" χιχιχιχι!!!

      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφιούλες μου!!!

      Φιλιά!

      Delete
  2. Καλημέρα γλυκιές μου Πασχαλιά & Zampia!!! Υπέροχο blog κ υπέροχο ποστ! Μόλις σήμερα σας ανακάλυψα!!! Κάνετε πολύ καλή δουλειά!!! Μια φιλική συμβουλή! Αν μπορείτε βάλτε & την επιλογή εγγραφή μέσω e-mail για να μπορούμε να σας διαβάζουμε πιο άμεσα!!! Αν θέλετε περάστε μια βόλτα & απο το δικό μου!!! Φιλιά!!!

    http://egokaiesuomorfesmazi.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα!!Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια!!Δεχόμαστε την συμβουλή σου και ευθύς αμέσως σπεύδουμε να την εφαρμόσουμε... :-)
      Είμαι η καινούργια σου follower και φαντάζομαι θα γίνει και η Πασχ όταν ξυπνήσει με το καλό(τώρα που σου γράφω σε εμάς είναι 9:00 και εκεί 02:00)

      Να έχεις μία υπέροχη μέρα!

      Delete
    2. Σας ευχαριστώ γλυκιές μου!!! Να είστε καλά & μόλις γράφτηκα & μέσω e-mail!!! Μου είναι πιο εύκολο να παρακολουθώ τα πάντα απο εκεί & έτσι δεν χάνω τίποτα!!! Love u & θα σας παρακολουθώ!!! Ρένα!

      Delete