Powered By Blogger

Friday, June 1, 2012

REVLON LIP BUTTERS - ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΙΟΥ

Πόσο ωραία μπορεί να είναι αυτά τα κραγιονάκια της Revlon; Πραγματικά νομίζω ότι για τον μήνα Μάϊο δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλο προϊόν στα χείλια μου. Είναι τόσο ενυδατικά, δίνουν λάμψη λες και φοράς lipgloss,έχουν χρώμα σα να φοράς κραγιόν και ας λέγονται lip butters. Πραγματικά δεν έχω λόγια!!!Κάτι αντίστοιχο νομίζω έχει και η L'oreal, τα L'Oreal Colour Riche Le Balm, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν συγκρίνονται. Της L'Oreal είναι Lip Balms, όπως πολύ σωστά λέει και η ονομασία τους, που σημαίνει ότι το χρώμα είναι πολύ απαλό σα να φοράς balm. Ενώ αυτά της Revlon είναι 3 σε 1. Κραγιόν, lipgloss και lip balm. Δεν παίζονται πραγματικά!!!Μόλις τα δοκιμάσετε θα με θυμηθείτε!!! Έγω στην αρχή πήρα ένα για να το δοκιμάσω και μου άρεσε τόσο πολύ που τώρα έχω 6 διαφορετικά χρώματα και σκέφτομαι να πάρω και μερικά ακόμα. Εδώ στην Αμερική τα βρίσκω 6-7$, πολύ οικονομικά για τόσο καλή ποιότητα. Πρέπει να τα δοκιμάσετε οπωσδήποτε. Είναι super!!!





Τα χρώματα απ'τα αριστερά προς τα δεξιά είναι:

001 Pink Truffle
095 Creme Brulee
065 Creamsicle
060 Gumdrop
005 Sugar Frosting
080 Strawberry Shortcake
045 Cotton Candy


Τα λέμε σύντομα, stay cool!!!

No comments:

Post a Comment